גבע – כלבים ומזון

מה יהיה הסוף?

בשבוע שעבר כמו בכל יום ישבתי ליד מחשב במערכת העיתון וכתבתי, רשרוש עדין בקע לפתע מכיוון מכשיר הפקס האפרפר שבמערכת, יצר הסקרנות שלי נכנס לפעולה וגרם לעיני לסטות מצג המחשב ולהביט בפקס.

באיטיות טיפוסית למכשירי הפקס של ימינו החל לבצבץ מתחתית המכשיר דף נייר צחור. במבט ראשוני הבחנתי, כי בראש הדף מודפס הסמל הלאומי – "המנורה", מה שמעיד כי הודעה זו נשלחה מגוף ממשלתי כלשהו, יצר הסקרנות גבר ונאלצתי לקום מהכיסא כדי לבדוק במה העניין וחשכו עיני.

מאחר ובדף התמים שהגיע למערכת מסר ח"כאבי יחזקל מישראל אחת כי הכנסת החלה להאיץ את הליך החקיקה של הצעת החוק האוסרת גידול של כלבים מסוכנים וביניהם: פיט בול טרייר, פילה ברזילאי, סוסה יפני, דוגה ארגנטינאי ורוטווילר.

ואני שואל מה יהיה הסוף? מתי יבינו כל ה"מומחים" שכל הצרות בעולם הזה מתחילות בנו בני האדם אשר מגדלים ומחנכים את הכלבים, נוהגים במכוניות המהירות ומפתחים תרופות שהופכות לסמים. לאחר עיון מעמיק בהודעה התקשורתית הזו הבנתי, כי מדובר פה בצעד יחצני מובהק של המכובד יחזקל , אך מאחר וזו הייתה השערה צלצלתי לאחד ממספרי הטלפון אשר נמסרו בתחתית ההודעה, לאחר כמה צללי חיוג התאמתה תחושתי שכן בשיחה שנוהלה ביני לביןאושרת בן – שמעון העוזרת של יחזקלנשאלתי, ואני מצטט: "אתה תיתן לו (ליחזקל) קרדיט על זה" כמובן שהשבתי בשלילה ואת הנימוק אביא בהמשך.

בתום השיחה הטלפונית עם העוזרת הנאמנה של יחזקל התקשרתי,לדב רזונטל יו"ר המועדון הישראלי לרוטווילר, אשר נלחם בכל כוחו להסרת הסטיגמה שרובצת על כלבי הרוטווילר ואף הגיע עם העניין לבג"ץ, כזכור גזע הרוטווילר מופיע ברשימתו של יחזקל וחבריו.רוזנטל הבין במהרה כי המאבק התעורר לחיים וביקש ממני את מספר הפקס על מנת לשלוח תגובה מפורטת. את מכתב התגובה החריף פתח רוזנטל במילים הבאות: "רק עלה ריח הבחירות באפם של הפוליטיקאים וכבר חשים אזרחי המדינה ב'דאגתם הכנה'". בהמשך המכתב מסביר רוזנטל מדוע הצעת החוק לא תפתור את בעיית הנשיכות ושואל כיצד הרשויות יאכפו את החוק הדרקוני הזה כשהן אינן מסוגלות לאכוף אי עשיית צרכים. לאור דבריו החריפים של רוזנטל הרגשתי שאני חייב להתקשר ולשאול את תגובתו של יחזקל.

לאחר הסבר קצר אודות מכתבו של רוזנטל קטע את דברי המשפט הבא: "אני שם עליו (רוזנטל) קצוץ" שימו לב! כך מצא לנכון איש ציבור להתבטא על דאתו של איש ציבור אחר המשמש כפה לציבור רחב אשר מגדל באהבה סוג של כלב שאולי יעלם בעתיד מהארץ. אך זה עוד לא הסוף בהמשך טען יחזקל יחזקל כי מאחר ואני מאלף כלבים אז דעתי איננה אובייקטיבית ולחיזוק דבריו אמר" אתה רוצה שכול בעל רוטווילר יגיע לאילוף אצלך" ובכן

אהבתם את המאמר? שתפו!

בפייסבוק
בוואטסאפ
במייל
הדפסה