גבע – כלבים ומזון

ביטוח לכלב וגם לחתול

"כמו כל בן משפחה, גם הכלב לפעמים חולה או נפצע", כך טען ובצדק שלמה בן ארי, יועץ ביטוח, אשר ביוזמתו המבורכת יצאה לאור פוליסת ביטוח ייחודית ומקיפה לביטוח חיות מחמד.

פוליסת הביטוח מבטיחה לנו בעלי הכלבים כיסוי מושלם לכל צרה, ובכך פטורים אנו מדאגה לסכנה האורבת לכלבנו. לצערי, חלק רב של בעלי כלבים בארצנו בכלל לא מודע לקיומה של הפוליסה ולעיתים קרובות נאלצים בעלי כלבים אלו להתמודד במקרה הטוב, עם מצב מביך בו השיקול הכספי מכריע את גורלו של הכלב המשפחתי, ובמקרה הגרוע לשלם פיצוי כספי גבוה כתוצאה מנזק גופני, אשר נגרם על ידי כלבם האהוב.

לפוליסת הביטוח יכולים להצטרף כלבים וחתולים בריאים מגיל 4 חודשים עד 8 שנים. התנאי ההכרחי הוא חיסון משושה שנתי. כעבור שבועיים מיום קבלת ההצעה מתחייבת חברת הביטוח להחזיר הוצאות רפואיות בגין טיפולים רפואיים, ניתוחים, צילומים, תרופות, אשפוז ובדיקות מעבדה, אשר נעשו לחיית המחמד, עכב תאונה או מחלה ממנה סבלה החיה. כמו כן, תממן החברה במשך שלושה חודשים טיפולים נוספים, הקשורים למקרה ללא גביית דמי השתתפות עצמית.

אפילו עורכי הדין המנוסים ביותר מעידים, שקשה מאוד ואולי בלתי אפשרי, לזכות בעלי כלבים, שכלביהם גרמו נזק לגוף או לרכוש. חשוב לציין, כי אין זה משנה אם הכלב או בעליו אשם באירוע ואם לא. הבעלים יהיה אחראי כמעט בכל מקרה ועליו יהיה לשאת בנזק.

פסק הדין של תביעות מסוג זה מתאפיין בסכומי פיצוי עצומים, וכבר קרו מקרים בהם איבדו בעלי כלבים את כל רכושם ואפילו את בתיהם. בתקופה האחרונה כמעט בכל יום מתפרסמות ידיעות בעיתונים על כלבים שתקפו בני אדם, אך למרות זאת רבים עדיין חושבים "שלהם זה לא יקרה".

במידה וכלבכם תקף או גרם כל נזק אחר לצד שלישי, אפילו אם הכלב היה ללא מחסום ורצועה, אך ביטחתם אותו – אין צורך לחשוש. חברת הביטוח תגבה אתכם בתביעה המשפטית בסכום עצום של 550,000 ש"ח. לאלה הדואגים יותר, ניתנת האפשרות להכפיל את הסכום ל – 1,100,000 ש"ח. (הנתונים משתנים מחברה לחברה)

כדי להתעמק יותר בנושא הביטוח לבעלי החיים, מומלץ לצור קשר עם סוכן ביטוח שאתם מכירים ולברר כמה תצטרכו להוסיף לפוליסה הקיימת על מנת לבטח ולשכוח מצרות..

הטיפ של "טופי":
שימו לב! פוליסות ביטוח מתחלקות לשני סוגים: שיפוי ופיצוי. יש הבדל בין השנים, לכן עדיף לחתום על פוליסת פיצוי.

שלכם
גבע צין
מאלף כלבים
052-2962763

אהבתם את המאמר? שתפו!

בפייסבוק
בוואטסאפ
במייל
הדפסה